SACO

Igår var det Stockholm för hela slanten! eller iallafall för en stor del av årskurs 3 i Ålands Lyceum.
Mässan var väldigt.. hmm. Jag vet inte, för jag var aldrig dit. Jag vandrade rut på stadens gator med Linn istället. Vi käkade sushi, handlade lite (tro mig, bara lite), fikade, prövade karonkaklänningar och underkläder på NK och sedan mötte vi upp gänget och åkte ner till hamen. Vi lyckades även filma en hel del på bussen, så om ni har tur (eller otur) så kanske det kommer upp här :)

Båtresan hem var galen. Jag lyckades vinna pengar, träffa spanjorer (i år igen), bli leggad av samma sura tant flera gånger, dansa massor, fastna i en gammal gubbe med min klänning, glömma bort hyttnumret och en massa annat.

Väldigt lyckat. Kul att se alla bakis i skolan idag också, höhö!


Kommentarer
Postat av: Sebastian

jag är helt förstörd idag.. fy fan

2008-11-21 @ 14:47:16
URL: http://jagkanbetemig.blogg.se/
Postat av: Lise

Haha, jag såg det ;)

2008-11-21 @ 15:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0