I juletider


Just nu spelar min mamma julmusik för fullt. December är ju enda månaden då det känns rätt att lyssna på White Christmas och company så nu får man väl passa på när man kan (ja, jag är medveten om att det är november nu, men det är så några dagar kvar så det är i princip december redan).
Jag diggar egentligen julmusik. Iallafall det gamla soundet på låtarna, typ allt med Sinatra och Bing Crosby (bara orginalen) men det är antagligen för att de är klassiker. De går aldrig ur tiden. Typ som Elvis :)

Jag var ut på en runda med min prickiga julgris idag. Vi båda fick oss x antal pulshöjare under ridturen. Mamon tycker att världen är dubbelt så skrämmande när den är täckt med snö, så han blev hela tiden rädd för diverse stenar och postlådor, men det är lugnt. Jag gillar honom lite ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0