!!!!!


Jag. Hatar. SNÖ!
Hatar, alltså HATAR!

Hoppas alla förstod det nu.


Idag har det inte hänt så mycket. Skolan var väl som vanligt ungefär. Förutom att jag blev yr som ett fyllo på historian. Det kändes som om alla ord jag skrev hoppade ut ur häftet igen.. Mådde skit hela timmen efter det tills Frida och Zaida hämtade frukt åt mig. Då kändes det ungefär som vanligt igen. Skumt som fan.

Min mamma messade mig idag också. Nu kanske ni inte tycker att det är så konstigt att min mamma skickar ett sms till mig, men grejen är den att min mamma i princip ALDRIG skickar sms så det här var en ganska ovanlig händelse. Det roliga var dock att hon inte hade lyckats stava ett enda ord rätt..  "Kommar dju mad pussen? Mjor".  Haha, Sabina Hedenberg - Teknikfreaket! (hon skyllde dock på att hon inte hade glasögonen på sig när hon skrev det).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0