Det är fint med lördagar


Sjukt värd kväll igår. Allt var jättekul och jättehärligt. Det gillar jag.
Kom hem med taxi halv fem imorse, kollade idol och grät, inte en, utan TVÅ skvättar över att Lars åkte ur.
Nu kan jag officiellt säga att jag inte har något liv. Inte ens Idol är värt att titta på längre...

Well, jag sov två timmar sedan steg jag upp och gick till hästarna. Nu sitter jag här och har fortfarande inte sovit mer än två timmar, men det är helt okej. Jag är inte trött.

Har hunnit gå en sväng i regnet samt kila till morfar och rota i alla garderober. Snodde tre par skor som jag tyckte såg bra ut på mina fötter :)


Idag fyller även min bror år. Han är gammal som gatan nu. TRETTIO JÄVLA BAST!
Ikväll blir det alltsåå.. liteee... typ fest ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0