Lördag.


Ojoj, det blev en galet rolig kväll igår. Vi började med att kasta ut min brorsa ur lägenheten så vi kunde vara där och förfesta (det tackar vi min bror för). Sen blev det Indigo och Arken och allt som hör till.

Alla var fulla (förutom Hjulström som är en sjukling) och alla var galna, som vi märker på gårdagens inlägg. Haha, Joanna, Sarah och Malin som varit i farten..

Imorse var jag trött och det enda jag ville var att få komma hem, men när mina päron hämtade mig så blev jag tvungen att följa med och kolla på ett hus (?). Alltså vi har ett hus redan så jag har ingen aning om varför vi var och kollade på ett till. Nåja, mina stackars föräldrar har ju sina idéer..


Ikväll blir det chill och antagligen film med.. mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0