Längsta fredagen på året


Idag är det långfredag (för er som har missat det alltså). Då är det egentligen meningen att man ska göra nånting som har med Bibeln och Jesus att göra, men jag vet inte om man skulle sörja eller vafan det nu var.. Jaja, jag gör ju då inte något sånt, men det kanske ni hade listat ur redan.

Idag ska däremot min kusin komma hit och hälsa på. Det kommer nog bli helt trevligt eftersom jag inte har sett henne på typ 10 år. Hon har ju blivit äldre och sådär.. Skaffat pojkvän. Barn också. De ska gifta sig här på Åland i sommar. Wehuu, jag gillar bröllop. Andras bröllop iallafall. Själv tänker jag aldrig gifta mig, eftersom jag helt enkelt tycker det vore dumt av mig, men vi får väl se om jag lyckas hålla det. Haha!

Emelie skulle också komma över en sväng idag :) det var ju år och dar sen hon var hit sist så nu är det verkligen på tiden!


Men nu ska jag käka frulle!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0