Kollaps!


Min dator måste nog checka in på rehab snart. Den kollapsar typ hela tiden och det börjar bli jobbigt. "Kontorsmaskiner" får nog fixa det.. Om de lyckas alltså. När jag skickade in min externa hårdisk fick jag ju aldrig tillbaka den. Hmpf..

Annars har det varit en sjukt lång dag idag och jag har varit trött och grinig. Yes.

Veckans planer:
Måndag - No idea
Tisdag - No idea
Onsdag - No idea, men på kvällen drar jag till Helsingfors
Torsdag - Helsingfors
Fredag - No idea
Lördag - Bröllop, kanske till Frida efter det (?)
Söndag - No idea

Hihi, jag älskar sommaren just för att man aldrig har planer och då kan man vara spontan, vilket jag gillar.



Kommentarer
Postat av: Frida

Häng med mig och Linn hos mig på söndag ;D du kan ju komma hit sen efter bröllopet, även fast alla andra dragit hem.. :)

2008-06-23 @ 16:15:45
Postat av: Robert

Hur kan man vara spontan om man sitter fast på Bastö utan körkort? ;)

2008-06-23 @ 17:31:31
URL: http://raoul899.blogspot.com
Postat av: Lise

Frida: yesyesyess

Robert: keeeft :D

2008-06-23 @ 17:58:07
Postat av: Frida

Jorå, det kan du ^^ inga problem! :D

2008-06-23 @ 19:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0