Slut


Rockoff är slut. Jag är slut.

I lördags var det sista dagen på Rockoff. Måste nog säga att det faktiskt är skönt att det är över. Nu kan man koncentrera sig på resten av livet igen och inte leva i någon jävla dimma (som det lätt blir under Rockoff).

Igår började jag jobba igen och tro det eller ej, men det var faktiskt kul. Kockarna sa iallafall att de hade väntat på att jag skulle komma tillbaka, hehe. Är inbokad på jobbet idag och kanske imorgon också (jag får välja om jag vill jobba eller inte) och även på "Bastö On The Rocks" nästa helg.

På måndag drar jag till Stockholm med Frida och Linn. Det blir nog helt nice.
Och i september är det meningen att jag ska lyckas klämma in en resa till Vingåker för att hälsa på hetsarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0