Hemma


Imorse ringde Macke och undrade om jag ville komma hem över dagen. Sure, inga problem.
Nu sitter jag här och känner mig som den risigaste människan i världen för att jag steg upp efter bara fyra timmars sömn och åkte hem istället för att stanna kvar i stan och sova vidare..

Snart ska jag duscha och sen måste jag in till stan igen. Ikväll spelar La Puma och Magnus Uggla. La Puma har jag ingen jävla aning om vem är, men Uggla vet jag. Jag gillar honom inte men det gör tydligen alla andra, vilket betyder fest!  ...Jag ska dock ta det jävligt lugnt nu ett bra tag.


Imorse stack Henke & company hem. Det tycker jag är lite tråkigt och jag har haft separationsångest hela dagen.


Well well, nu ska jag duscha.


Kommentarer
Postat av: Frida

ingen har sagt att vi gillar magnus uggla, man kan bara låtarna, och DET betyder fest!

2008-07-22 @ 15:51:21
URL: http://miniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0