Söndag.

Åh, jag skulle vilja skriva nånting riktigt roligt och intressant så alla skulle tycka om att läsa min blogg. Tyvärr är jag lite för trögtänkt för att kunna komma på något sånt så här snabbt, men bara för att hålla mig uppdaterad så kan jag ju försöka skriva någonting iallafall.


Jo, jag jobbade på agilitytävlingarna idag. Fick skriva resultat på en tavla. Det var nog en av de tråkigaste sakerna jag har gjort i hela mitt liv. Jag bara skrev och skrev och skrev och hann inte ens se på hundarna eftersom jag skulle skriva medan de hoppade banan. Tråkigt och inte alls värt 15 E (ja, för er som inte riktigt hänger med i mitt liv ännu så bor jag på Åland och där har vi euro, haha!).

Nu people ska jag fixa lite tyskaläxor och sånt.
Stay tuned :)


image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0