Say cheese!


Jag måste köpa en kamera. Eller alternativt vara snäll och skötsam tillräckligt länge för att mina päron skulle anse att jag är värd en kamera. Haha, men ja.. Vi får se hur det går med den saken.

Jag vill ha en egen Nikon som jag kan släpa med mig överallt utan att mami klagar (just nu har vi en tillsammans). Dessutom BEHÖVER jag en egen eftersom jag kommer flytta och då är det ju onödigt att ha en massa objektiv och blixtar och grejer om man inte har något kamerahus, right?

Så nu ska jag vara snäll och hoppas på en snitzig kamera innan sommaren.
Btw, Sabina och Macke; Ni är bäst!  jag ville bara säga det (och att jag gärna tar en D90).

Tack på förhand.


Kommentarer
Postat av: malin

jaaag har en d90:)

2008-12-18 @ 21:27:57
Postat av: Anonym

Aah, jag har hört det :D Och jag är såhääääääär avis!

2008-12-18 @ 21:38:30
Postat av: alexandra

jag köpte mig en system igår:) men de är en canon :)

2008-12-19 @ 14:33:54
URL: http://alexandraidamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0