Innebandyhäng och provperiod

Idag var jag till Vikingahallen med Frida +Fridas mami och kollade på Fridas lillebror som spelade någon match (o ja, jag är hemskt involverad i Fridas familj). Lillbrorsan förlorade och blev arg. Haha!
Och Fridas morsa är en jävel på att gissa! rätt på första försöket.

Imorgon börjar provperioden och det är soft för jag har bara två prov, biologi och tyska. Mitt enda problem är att jag inte är särskilt bra på något av dessa ämnen, men det ska väl säkert gå ändå. Fast biologin är duktigt svår, så jag kanske borde bjuda över Ralfie på en fika så han kan förklara allt igen.. Hmpf.

Annars så har jag litelite ont i halsen och det är litelite jobbigt, men det gör inte så mycket för jag är ganska glad ändå :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej mamma!
Hej Frida!
Hej mamma!
Hej Lise!

Nää, inte alls involverad.

2008-04-02 @ 20:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0