hhjassrasfdvd



1. Jag är så trött på mitt hår så jag bara skulle kunna raka av det. Allt. Nu.
2. Jag har geografiuppgifter i läxa och de ska vara inlämnade imorgon. Tror ni jag har gjort dem? svar: nej.
3. Ikväll skulle jag lappa ihop ett par jeans som Linn ska låna av mig. Har inte lyckats med det heller.
4. Borde kanske ha tänkt ut vad jag ska ha på mig i helgen eftersom jag ska på två 18-års fester och inte kommer hem förrän på söndag. Nope, har ingen aning om vad jag ska ha på mig.
5. Skulle ha ringt både Ina och eventuellt veterinären eftersom det är krångel med Mamon. Igen. Har inte gjort det. 
6. JAG HAR TUSEN ANDRA SAKER SOM MÅSTE BLI GJORDA! IKVÄLL HELST!!

Jag är stressad som fan och jag orkar inte. Fanfan. FAN!
Min mamma tyckte iofs att jag skulle sjukskrivit mig den här veckan, men vafan. Usch. Tror jag tar en day-off imorgon. Eller så kan jag försova mig så jag hinner fixa allt.

Kommentarer
Postat av: Casandra

men snart blir håret klippt! håll ut en liten tid till:D

2008-04-25 @ 16:54:24
Postat av: Lise

Jaa, jag ska försöka! :P

2008-04-26 @ 01:40:48
Postat av: Joanna

På tal om krångel.. har du hört att avmaskningsmedel för hästar blit receptbelagt :O d va väll det löjligaste jag hört, kokko? ojoj.

2008-04-26 @ 17:40:39
Postat av: Lise

VA? skämtar du? vad ska det vara bra för? :S

2008-04-27 @ 12:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0