En månad kvar


Om en månad får jag hämta min poni. Det gillar vi!
Dessutom tror jag att min granne har fått hem sin islänning nu så jag funderar på att gå dit och klappa lite på den.

Imorse försov jag mig. Mycket smidigt måste jag säga eftersom mina päron trodde att jag tänkte stanna hemma från skolan, så därför väckte de mig inte. Haha, jag fick sova länge iallafall. 

 
Imorgon är det första maj och det betyder att man borde fira valborg ikväll. Jag väljer att fira hemma, med Tristan & Isolde (filmen). hehehe


Och jag vet att jag är töntig, men det är helt okej, för Brendon Urie är typ självaste Mr. Sex-on-legs och vi ska gifta oss. Han vet bara inte om det ännu...



Kommentarer
Postat av: Frida

Du borde fira med oss ju! :)

2008-04-30 @ 11:09:50
Postat av: malin

bitch som inte kommer med! jag skojade förresten: jag vill jättegärna höra din skönsång :D

2008-04-30 @ 16:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0