Ursäkta mig


Det blir rätt ofta så här... Jag tokbloggar i några dagar och sen händer det ingenting på tre veckor. Ber om ursäkt för det. Egentligen har jag varken tid eller lust att blogga just nu heller, men för er som vill ha något att läsa; Detta skrevs för ganska exakt ett år sedan:

Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med min skola och min klass/grupp, mina lärare och alltihopa. Jag har tre lektioner per dag (mellan 9 och 12), vilket jag tycker är alldeles lagom eftersom man sitter och koncentrerar sig som bara fan för att förstå vad läraren säger. Mitt huvud kändes lagom fyllt med sirap idag efter skolan... Jag var så trött så jag svarade på tyska varje gång Lina frågade mig någonting (??!!!?!?!).

Min klass består iallafall av åtta personer; fyra svenskar (jag räknar faktiskt mig själv som svensk här nere), två tyskar, en spanjor och en kanadensare. Det är nog mest svenskar och tyskar i hela skolan skulle jag tro.

Jaja, det var iallafall en bra dag i skolan. Vi fick lära oss alfabetet, räkna och sånt ;) hehe.
Och ena tysken i min klass trodde jag var engelsk när vi började snacka. Haha, det tar jag fan som en komplimang!

Haha, helt galet vad jag saknar det egentligen. Känns både som om det var igår och som att det aldrig har hänt över huvudtaget. 
 
Men nu är det goodnight sweethearts som gäller. Jag har nämligen gått in för att lära mig hur dygnsrytmen fungerar.

 


Kommentarer
Postat av: linapina

Helt galet vad fort ett år går, snart är vi åttio och sitter öed rullstol och rullator på ett hem för fattiga fanskap utan barn och barnbarn :D

2010-10-25 @ 01:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0