Har nu kommit på TVÅ saker jag önskar Skövde skulle ha..


1. IKEA! Jag är (som jag sagt någon gång förut) inget stort fan av Ikea, men jag känner ändå att mitt liv skulle vara så mycket enklare med en Ikea-butik i närheten.

2. NYA LANVIN FOR HM! Helt ärligt hade jag inte ens räknat med att kollektionen skulle säljas i Skövde, men samtidigt är jag 99% säker på att kläderna inte hade tagit slut särskilt snabbt i den här studentstaden = Tokfin, gul blåsa till Lise!!! Men äsch, om ett år ser vi alla Lanvinklänningar på Tradera istället...


För övrigt spenderade jag nästan elva timmar i skolan idag. Workshop om ljud, en termos kaffe, kameraövningar som slutade med en hel film (haha, den kommer bli grym!), fika och föreläsning med Elisabeth Ohlson Wallin (Ecce Homo) eftersom vi har mångfaldsvecka på skolan. Rätt grym dag faktiskt.


Nu tänker jag göra ett nytt försök att sova. Min hjärna har varit emot mig de senaste dygnen så det har inte blivit många timmar sömn. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0