Goooooodmorning!



Här sitter jag, nyvaken, yrvaken och halvnaken. Om ett tag tag ska jag släpa mig till jobbet och jag hoppas av hela mitt hjärta att denna dag inte blir som igår... Igårkväll översvämmades hela simhallen av 300 finska skolungar som alla ville köpa glass, springa runt ute på gräset, leka med bollar, sno all min växel och aldrig ville gå därifrån. Det tog en halvtimme att få ut alla efter stängning (jag kände mig som en vakt på Arken efter halv fyra).

Efter jobbet blev det Dinos och skitprat med min käraste Emelie. Skönt att höra att någon annan också har livlig fantasi och sjuka drömmar. En filmidé dök upp från ingenstans också... Haha, fasen vad kul det skulle vara att sätta den i verk!


Nej nu är det dags att röra på sig.
So long!

Kommentarer
Postat av: emelie

ja nån gång i vårat liv SKA vi göra den filmen!!

2010-05-06 @ 20:59:50
Postat av: Lise

Ja, helt seriöst. Jag har halva manuset uttänkt redan :D

2010-05-07 @ 15:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0