Elle est revenue!


JAG ÄLSKAR MONTPELLIER (vetefasen hur många gånger det skrivits i denna blogg) OCH JAG VILL ALDRIG ÅKA HEM IGEN!!!

Haha, Lina och Jeremi försöker övertala mig att stanna kvar över sommaren och det skulle fan inte vara helt fel alltså. Om det inte skulle vara så att jag flyttar till egen lya om mindre än två veckor så skulle jag inte tveka en sekund.

Ikväll står Swing, piano and golden oldies på agendan. Det är konsert på Le Conti och det är heller aldrig fel!



Och så måste jag bara säga att HERREGUD vad franskan flyter på bra helt plötsligt. Jag fattar ingenting. Det är som en bulldeg som jäst i tre månader.

Nu är det dags för en siesta!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0