Bitter, inåtvänd och tvär!


Jag är inte sur ofta så jag tycker det är mer än rätt att jag också får sitta och klaga över saker en hel dag. Jag har dock bra orsaker till att vara sur idag. Det är dåligt väder, Ryan Air är för smarta för mig och denna helg mindes jag helt plötsligt varför jag stack härifrån i höstas. Ålänningar är fulla av skit. Åland är skit och det finns bra många som älskar att göra livet surt för folk.


Tur att jag har två lediga dagar nu så jag kan åka hem och kolla mina konstiga filmer och sträckläsa Killing Bono ifred. Som jag sa till Emelie; "Det skulle fan vara skönt med magsjuka just nu"... Haha, nu vet ni vilket humör jag är på idag.




Glad Morsdag föressten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0