Vad har jag gjort för att förtjäna detta?


Jag är så miserabel. Jag sitter i ett iskallt hus mitt ute i skogen. Det är så mycket snö ute så ytterdörren knappt går att stänga när jag släpper in hundarna... Den enda lösningen jag kommit på (förutom att gå ut och skotta då, men då lär jag väl frysa ihjäl) är att hacka bort is MED EN MATSKED så dörrjäveln går fast. Dessutom skällde jag just ut posttanten som ringde och sa att hon inte kunde köra upp på vår väg och sätta Ålandstidningen i vår postlåda. Haha, det var ett ärligt misstag faktiskt. Jag var säker på att det var mamma som ringde och härmade någon på fruktansvärd åländska. Rolig historia dock.

Så dagens mission; Vad ska jag blogga om senare idag? Det är faktiskt det största nöjet jag har här ute, så det är värt att fundera över. Jag känner att min blogg behöver ett lyft. Och jag behöver mat nu på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0