Det luktar thaimat i trapphuset.


Igår konstaterade både Malin och Emelie att det osar någon form av asiatisk mat i mitt trapphus och jag insåg just att, fan... Det stämmer ju! Haha, det tycker jag är roligt.


Idag har det varit 300 pers på jobbets playa! Hela Yrkesskolan hade nämligen volleyturnering. Det är trevligt med mycket folk.

Alldeles just var jag till Ehns och lämnade in en tavla som de ska få sätta glas på. 16e juni skulle den bli klar (och nu skriver jag upp det här så att jag ska komma ihåg det). På Ehns säljer de även korgar i alla möjliga former, färger och storlekar och jag hittade den perfekta korgen (som jag varit på jakt efter i några dagar nu) till mitt vardagsrum!
Nu är jag lycklig i själen och det tänker jag fira med att städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0