"Sista skolveckan"

Ja, egentligen skulle det här varit min sista skolvecka, men eftersom jag inte har någon större lust att åka tillbaka till kalla, gråtrista Åland ännu så har jag bestämt mig för att stanna här i tretton veckor till. För tillfället bara regnar det lägenheter över mig, men jag får se hur det blir med att flytta ut eller inte.

I lördags var vi ett gäng från alla världens håll som skulle dra ut till Villa Rouge (gayclub), så vi hade förfest här hemma i lägenheten innan vi stack iväg. Kattfan kissade på Claes jacka... Men kul hade vi iallafall!

Och idag har jag tagit mitt livs första gitarrlektion (till största delen på franska) tillsammans med stackars William. Vi har ju ändå jobbat ihop så han borde veta att jag har världens sämsta tålamod, även fast det gick helt okej idag. Jag kände inte för att damma gitarren i huvudet på honom iallafall.


Lina och Jeremi har tydligen bestämt att jag ska skutta ner till affären och köpa mat nu. Det jobbiga är att idag räknas inte Mc Donalds, micropizza eller någon annan typ av färdiglagad mat som "mat", utan jag måste köpa prylar att LAGA mat AV!!!! Hahahaha, vilket skämt... Känner jag min kokkonst rätt så kommer det bli kulinariskt. Väldigt kulinariskt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0