Detta har hänt:


När Macke fortfarande var här (förra söndagen) åkte vi till Pic Saint Loup (jag tror det stavas så?) och vandrade på 400 meters höjd. Jag tog en hel del bilder, men jag är för slö och upptagen för att slänga in dem på datorn just nu.

Förutom det har jag kollat en massa film och nu kan jag rekommendera Into The Wild åt er allihopa och My Fair Lady till er som älskar Audrey Hepburn lika mycket som mig.

Här nere finns det ingen mellandagsrea, utan rean börjar efter nyår. Oj oj oj, säger jag bara! Alla är som galna. Man får tackla sig fram på gatorna, köa i hur länge som helst och framför allt; köpa kläder som knappt kostar NÅGONTING!!!!

Jag är fortfarande sugen på att köpa möbler. Jag vill ha en egen lägenhet så jag slipper snylta på Lina och Jeremi hela tiden. Så om någon råkar ha en tom etta centralt i Montpellier så är det bara att höra av sig. Bakom tågstationen går också bra... Jag är inte rädd för jobbiga araber!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0