Och hej och hå!

Jag kom just hem från en snabbis på staden. Otroligt nog köpte jag bara en (!!!) stor väska som jag tänkte att skulle få fungera som handbagage på söndag. Den är stor och bra så där ska jag nog lyckas klämma ner 10 kg.

Ikväll blir det min sista utgång på länge i denna stad och jag är taggad till tusen. Frågan är bara hur tusan man ska hinna med alla roliga barer innan klockan ett då de stänger (efter 1 är det klubbarna som gäller). Jag vill hinna med allt från Circus till Macadam till Le Huit till Charlie's beer till Fitz Patrick's till Barbarousse till Shakespeare, men det kommer helt klart INTE att funka. Nåväl, jag lär väl komma tillbaka någon gång (OCH ROBERT, JAG HOPPAS INNERLIGT ATT DU FÖLJER MED DÅ FÖR DU SKULLE ÄLSKA STÄLLET!).

Och nu innan jag börjar packa och städa mitt rum måste jag bara slänga upp denna länk här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6641311.ab. Om jag inte tyckte att Carola Häggkvist var puckad innan så tycker jag det verkligen nu... PARFYM?!!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: emelie

höll ju på å dö när jag läste texten!:O hon är ju puckad och vrickad på riktigt, vad hade hon tänkt att han skulle leva på då? luft och parfym eller?



daoohh....

2010-02-20 @ 11:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0