Money DOES buy happiness!

Jag kom just hem från en liten tur på staden... Det var meningen att jag skulle gå på Musée Fabre eftersom jag lovat Jeremi och Lina att jag ska gå dit och kika innan jag åker hem, men det var uppenbarligen stängt varje måndag så istället gick jag till Polygone. Som vanligt slutade det med att jag släpade hem några nya plagg och nu sitter jag här och känner mig barnsligt nöjd. Det här har jag sagt såååååå många gånger förut, men jag ÄLSKAR shoppingen i den här staden!!! Det är någonting jag verkligen kommer sakna när jag väl är hemma igen... Och maten... Och Lina och Jeremi förstås (även fast de kommer och hoppar i min säng klockan tre på natten så jag börjar gråta)... Och en hel del massa andra saker kommer jag sakna... Men man kan ju inte få allt här i världen.

Nåväl, senare ikväll ska Lina och jag skutta upp till Macadam och se vad som händer och imorgon efter jobbet blir det museum för min del.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0