Lucia, Lucia

Jag hatar katter. Speciellt katter som luktar sig fram till min rädsla och kryper upp i famnen på mig bara för att jävlas. Första veckorna här nere i MTP sov jag med dörren stängd hela tiden för att kattfan inte skulle komma in och döda mig när jag sov. Men nu den senaste tiden har vi blivit helt bra vänner. Jag blir inte rädd längde när hon jagar mina fötter, eller när hon bara sitter och stirrar på mig och jag tycker det är helt okej att hon kurar ihop sig på min mage när jag sover. Ja, det kan nog vara den första (och antagligen sista) katten jag har en fin relation med.


HAHAHAHAHAHA! JAG DÖR!!!


Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha snacka om STORA ögon!

2010-02-04 @ 18:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0