Jazzlös



Jag skiter i alla jazzkatter som spelar på restaurangen ikväll. Istället tänker jag dra till Macadam och se om det är någon rolig där. Om inte så får jag väl trampa till något annat ställe.


Och på tal om något som inte alls har med jazz att göra; Freak Kitchen spelar på Rockstore HÄR I MONTPELLIER den 13e! Nej, jag är inget fan, men min bror är det och han har rekommederat mig att se dem. Dessutom är det inte alla dagar det kommer svenska band till MTP så varför inte?

Nu ska jag försöka dra en borste genom mitt kråkbo till hår och rota fram lite kläder ur garderoben.
Bonne soirée!

Kommentarer
Postat av: Simon

Ja du ska gå å se dem, är inget fan men lite skön musik har de :)

2010-02-04 @ 09:12:41
Postat av: Lise

Ja, jag ska nog ta och köpa biljett någon dag. Deras musik är helt okej faktiskt (av det jag hört alla gånger jag slaggat på min brorsas soffa) så det kan nog vara värt att se (:

2010-02-04 @ 17:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0