Fikasugen


Solen skiner, det är antagligen varmt ute och jag vill bara springa iväg och sätta mig på en uteservering och dricka hundra koppar kaffe. Det skulle vara fint det. Dock ser jag ut som ett vrak just nu så jag skulle behöva en hygglig dusch och ungefär tre kilo smink för att kunna visa mig utanför dörren. Och antagligen skulle solen hunnit gå ner vid den tiden jag är färdig med min helrenovering... Haha!

Igår fick jag tag på Sara och det var himla kul att prata med henne. Som vi alla vet är jag inte den bästa på att planera saker, men jag skulle så jävla gärna åka ner till Valencia och hälsa på henne innan jag styr kosan mot Skål-land igen. Så kanske, kanske, KANSKE jag hugger ett tåg nästa vecka. 

Men nu måste jag städa lite tror jag. 
Ciao! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Komsi komsi! Har till och med en ledig sang som vantar!;) heheh

2010-02-08 @ 13:48:16
Postat av: Lise

Yes! på torsdag då... It's a date! ;)

2010-02-08 @ 16:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0