Blääääää


Jag är så DUM! Vad som skulle varit en trevlig hemmasittarkväll med Malin, Emelie och Simon igår, slutade av någon helt konstig anledning på stadshotellet. Robert kom nämligen ut hit en stund och han hade tydligen ingenting emot att köra in till stan så vi alla hakade på. Jag hatar Arken, men egentligen är jag rätt glad att jag åkte dit. Nu sitter jag nämligen här med världens ångest och det enda jag vill göra resten av min tid på Åland är jobba, jobba, jobba och jobba. Alltså jobba så mycket så jag inte ens har tid att gå ut. Och om någon undrar över uttrycket "resten av min tid på Åland" så jag har ingen förklaring. Jag har bara en skum känsla av att jag inte kommer stanna här så länge, men det är bara positivt antar jag. Jag ska ut i världen och plugga!

Det var allt för idag.
Tjo!

Kommentarer
Postat av: Zaida

då är det bara att börja jobba då! :D o. flytta in till stan, o. spara en vovve;)

2010-02-28 @ 10:12:37
Postat av: Lise

Japp! Så fort päronen är hemma igen ska jag börja ta tag i mitt liv :) men det där med hunden måste jag fundera på ett tag... Jag vill inte bli för låst ifall jag får för mig att flytta tillbaka till Frankrike eller någon annanstans :P

2010-02-28 @ 12:39:21
Postat av: alexandra

tss ut i världen och plugga? du kommer hamna i frankrike, gifta dig, skaffa barn och bo där resten av ditt liv.. :P

2010-02-28 @ 16:30:34
Postat av: Lise

Haha, gärna Frankrike ja ;P men giftemål och barn har jag inte planerat... Verkligen inte! haha!

2010-02-28 @ 20:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0