Än så länge är det DÖTT!


Under hela resan hem i söndags satt jag och funderade på om det här skulle bli bra eller dåligt. Redan igår när jag kom hem insåg jag att jag nog inte kommer klara mig länge här om jag inte får ett jobb snabbt som tusan. MÅSTE FOKUSERA PÅ NÅGONTING!

Jag kan inte gå ut, för då fryser jag troligtvis ihjäl (jag äger nämligen ingen jacka ämnad för det här vädret) så därför är jag fången inomhus på Bastö och kommer vara det i lite mer än en vecka till eftersom jag ska vara hundvakt och jag kommer inte ha tillgång till någon bil. Jag har dock ingen lust att åka in till "stan" i vilket fall som helst.


Haha, min blogg är alltid lika miserabel va? Oh well, ni kan vara lugna. Om ett tag, när jag har fått tycka synd om mig själv tillräckligt länge (utan anledning egentligen), kommer jag inse att det är helt okej här också.

Tills vidare vill jag bara informera LINA och JEREMI om att jag sitter och lyssnar på detta just nu:


Kommentarer
Postat av: Linapina

Haha Lise's got stinged.... Varför snor du inte bara din mors bil, så gjorde jag på den gamla goda tiden, eller har hon tagit dem med sig för att du inte skall få några dumma ideer?

2010-02-23 @ 23:48:38
Postat av: Lise

För att Jacob kommer ha mammas bil medan de är borta och de kör Mackes bil till Sverige... BAH!

2010-02-24 @ 09:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0