Ett dygn i Skövde



Ida och jag anlände till Skövde för ganska exakt ett dygn sedan. Igårkväll var vi ut på stan och kollade in "Matfestivalen", såg Timotejs sista spelning för sommaren (hade dock aldrig hört dem förrän igår...), tog en öl och fick veta att lägenheten vi ska flytta till ligger ute i ghettot. När jag kom hem tog jag ett glas vin med min hyresvärd och hennes vän som tydligen var skådespelare.

Idag har jag snackat skit med grannarna, lunchat med Ida, köpt nya Converse och handlat. Nu sitter jag här. Frustrerad över att Facebook (såklart) är den enda websidan jag inte kommer in på. WHY ME?!! Som om jag inte skulle vara tillräckligt lättretlig...




Tur att det finns bra musik iallafall...

Kommentarer
Postat av: emelie

jag har liseabstinens!! måste komma över i vinter! helt klart:D hoppas att ni har det finemang^^

2010-08-30 @ 19:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0