Söndagskänslor

Just nu sitter jag och känner mig jävligt miserabel. Don't know why egentligen, men så är det ju ibland.
Min telefon har fuckat upp sig helt och går knappt att använda längre, min dator är seg och vägrar släppa in mig på facebook och jag är för lite datanörd för att lyckas lösa problemet själv. Dessutom känns det som om jag är döende...

Om 10 dagar flyttar jag till Frankrike. Montpellier närmare bestämt. Det ska bli skönt att komma bort härifrån. Hoppas Johnny Depp vill börja pola med mig där nere, nu när vi ändå kommer bli grannar och allt.

Ska slänga igång någon jävligt sorglig rulle nu istället för att bara sitta och lipa till "Superhuman" som går på repeat.


Till alla grabbar som läser det här vill jag bara säga: Mensvärk är ingen hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0