Jag gör vanligtvis jävligt mycket dumt...


...men idag fikade jag med Frida och det var inte allt speciellt dumt. Vi drog en tvåtimmars standardfika på Svarta Katten och det var fint det. Vi måste göra om det åtminstone en gång till innan jag flyttar!

Annars så var jag nyss ute och gick med hunden. Under den lilla stunden kom jag bland annat fram till att jag är 30 år om 10 år. Ja, det visste jag ju förstås redan, men idag slog det mig hur gammal jag börjar bli. Usch! jag känner mig fortfarande som 16...


En annan sak jag insåg är att det alltid är bra att ha mobilladdaren med sig när man går någonstans. Speciellt om man är som mig. Jag har lämnat den där jäkla laddaren hemma för många gånger i mitt liv. Efteråt undrar man bara hur det skulle se ut nu om man hade haft laddaren med sig då. Jaja, shit happens!

Luddigt inlägg igen, men jag är lite sån.

Så här blev håret för den som undrar föressten. Lite kortare, lite mörkare.


Kommentarer
Postat av: Sara

DU ÄR SÅ JÄVLA HET LISE! ;D

2009-09-12 @ 21:45:22
URL: http://raarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0