Annars då


I torsdags var Malin och jag över till vår gamla vän Mikaela Lönkan Lönnqvist och gjorde som på den gamla goda tiden; kollade skräckfilm! Lönkan flyttade till London igår för att plugga film och tv. Jag bläddrade igenom hennes skolas kurskatalog och blev lite frälst. Det fanns massor av roligt i den. Och why not London liksom? Vi ska iallafall åka över någon gång och hälsa på tösen.


I fredags och lördags blev det utgång med Alle som varit hemma över helgen. Mycket fint och mycket roligt. Sista spelningarna med Made In Thailand också.


Och idag har jag hängt med Alle och Malin och Fanny och Alles mormor och litelite med Emelie. Man måste ju på att träffa så många som möjligt nu sista dagarna på ön. Packa borde jag börja göra också. Och slänga in mina converse i tvättmaskinen för de blev lite förstörda efter Skogsröjet och nollningen i Karlstad... hehe.

Nu tänker jag trycka i mig några panadol så jag slipper ligga och gråta i fosterställning inatt igen.


Fasligt gamla, roliga bilder yup, yup


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0