Nu ska jag bli frisk!

Imorse var jag och hälsade på farbror doktorn. Efter att ha tittat mig i munnen och lyssnat lite på min andning så kom han fram till att jag har en gammal förkylning sen i somras som aldrig blivit behandlad ordentligt plus att jag har visar tendenser till att ha astma. Haha, tyvärr doktorn, det där med astma tror jag inte på ett dugg... Inte ännu iallafall. Nåja, jag fick hundra olika recept så idag har vi storhandlat på apoteket. Innan jag går och lägger mig ikväll ska jag kurera mig med mina nya drycker och min fula, LILA inhalator... Hahaha, jag tror jag dör!

Och nu har jag även kört bil i Frankrike både dag- och kvällstid. DET NI!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0