Jag DÖR!

Hahaha, först av allt vill jag bara säga att jag hade världens sjukaste dröm imorse. Och inte blev den bättre av att katten hoppade runt i sängen och jamade som en tok...

Och sen vill jag bara säga att jag ÄLSKAR den här staden! Det är mulet och blåser idag, men ändå är det tokvarmt... I OKTOBER!!! och idag hittade jag världens underbaraste butik i ett köpcenter. De säljer bara underkläder, men de är så fina så man blir helt knasig. Där kommer mina pengar att ryka kan jag bara säga. Vem som helst skulle bli lite galen av shoppingen här!

Ikväll blir det Irish Pub, TJOHO!

Kommentarer
Postat av: Frida

Fyfan, jag tror jag kommer ner till dig liiiite tidigare än i vår :P haha!

2009-10-05 @ 19:23:38
URL: http://miniii.blogg.se/
Postat av: Lise

Ja, gör det! ta med Robert, han skulle älska alla små pubar och barer (och shoppingen förstås)... Jag har just vart på bar-runda med Lina. ASBRA!

2009-10-06 @ 01:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0