Herr Dumas


Jeremi har förvandlats till en jättebebis sedan jag flyttade in hos Lina och honom. Jag vaknade just upp från min siesta och märkte då att hela mitt ansikte var målat med tandkräm... Och inte nog med det, förra veckan tryckte Jeremi upp en skål med vispad grädde i mitt ansikte PÅ JOBBET!!! Dagen efter det tryckte han ut en diskmedelsflaska över mig... Haha, ja ungefär sådana saker får jag stå ut med hela dagarna. Och varje gång han  gjort någonting "dumt" säger han "min finger i din näsa" och så börjar han peta en i ansiktet. Haha, det är en jävla tur för honom att jag har sjukt dålig humor och bara garvar åt honom!


Ska försöka slänga upp fler knasiga filmer på facebook när jag hinner och orkar.

Kommentarer
Postat av: emelie

haha fan va kul:P måste ju komma och hällsa på. det går ju inte annars:D men det är bra att du trivs. du blir nog i frankrike och äter grodlår och pimplar vin;D

2009-10-14 @ 12:34:02
Postat av: Lise

Hihi, ja kom och hälsa på för fan! komsi komsi komsi :D

2009-10-14 @ 17:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0