Ojojojojojojojojoj!


Nu har det hänt grejer. Vi har jobbat  som idioter allihopa de senaste dagarna, så det har inte funnits mycket tid till att blogga. I torsdags var det Beaujoulais Nouveau vilket man tydligen firar i hela Frankrike plus några andra länder lite här och där. Då dricker man alltså det nya vinet för säsongen (Beaujoulais) som smakar piss och festar som bara fan. Det var fullt ös (bokstavligt talat) på restaurangen med band och en massa folk. Linas gamla polare från Nimes och en massa stammisar var där. Just nu försöker jag ladda upp filmer från när alla möjliga människor började spela gitarr med bandet, men Youtube vill inte riktigt jobba med mig så vi får se hur mycket jag lyckas lägga upp här för tillfället. På slutet ville alla fullisar hjälpa till att städa upp röran, men det slutade bara i hundra krossade glas istället. Roligt var det iallafall!

En av Linas gamla kompisar (Gulliver, engelsman) har stannat kvar hela helgen så han har sprungit runt på restaurangen och hjälpt oss. Idag tror jag att vi ska åka ut till Palavas och käka lunch, men alla ligger och sover som grisar fortfarande så vi får se vad det blir av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0