Min franska

Nu är jag inne på min sjätte skolvecka och det har tydligen resulterat i att jag kommer byta grupp nästa vecka. Jag kommer sakna vår lärare som vi haft hittills iallafall, men hon skulle ta med champagne på fredag så vi kan fira att vi lärt oss någonting med henne (hela klassen byter alltså upp sig). En rolig grej med min lärare är att jag alltid tänkt "åh, alla fransyskor är så fasligt smala" varje dag under lektionerna när vi har haft henne. Tills förra veckan när hon helt plötligt var gravid!!? Haha, helt plötligt så där bara... Från en dag till en annan. Underligt det där.

Imorgon ska jag hålla ett föredrag och jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska prata om. Nåja, jag har ju hela natten på mig att fundera om det så behövs. Att sova kommer inte komma på tal på flera timmar eftersom jag tog en jävlar-anamma-power nap idag efter lunchen.

Nu ska jag fortsätta med mitt berg av läxor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0