Godmorgon!


I fredags var jag ut med några svenska tjejer och en tjej från Holland. Det var helt okej kul, men mina fötter värkte så jag trodde att jag skulle dö (killer heels är INTE min grej) och jag var trött som en gris (antagligen på grund av alla mediciner jag måste peta i mig) så jag gick hem runt två-tiden. Nattlivet här nere är dock ganska bra. Gillar man pubar med skön stämning har man x antal att välja mellan och gillar man nattklubbar finns det också en hel del. Det finns typ tre nattklubbar som har öppet till 5 inne i stan, men resten ligger en bit utanför stan. I fredags hängde vi på "Rockstore" som var rätt bra. Två våningar, många barer och de spelade faktiskt INTE techno eller trance, vilket är ett plus enligt mig.

Igår såg Lina, Jeremi och jag The Ring 2 (den var dålig), åkte till ett stort akvarium som finns här (det var grymt! på vissa ställen skulle det föreställa att man var på en båt och det var jäävligt snyggt gjort måste jag säga), hämtade mat från donken (igen, HAHA!) och hade pokerkväll till 4 imorse. Haha, "den perfekta dagen" enligt Jeremi. Men kul var det minsann. Även fast jag kickade ass i början och spelade bort allt på slutet... Äh, det var Murphy's law!


Kommentarer
Postat av: Robert

tack för fyllemesset :)

2009-11-01 @ 19:30:56
URL: http://raoul899.blogspot.com
Postat av: Lise

Haha, tro det eller ej, men det var inget fyllemess :D

2009-11-02 @ 13:05:55
Postat av: Robert

haha, det vill du att jag ska tro på? ;)

2009-11-02 @ 21:20:33
URL: http://raoul899.blogspot.com
Postat av: Lise

Ja, helst ;P

2009-11-02 @ 21:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0