Storstan


Idag har jag desperat sprungit runt i varenda butik i Mariehamn och letat efter en bikini eftersom jag inte har någon som passar. Det gick sådär. Kapp Ahl har nog det största och (enligt mig) även det fulaste utbudet. Så där blev det inget köp. Resten av butikerna har färdiga set man kan köpa (som inte heller är särskilt snygga om ni frågar mig), men problemet då är att jag inte kan köpa set eftersom storlekarna blir helt åt helvete då. Jaja, det blev alltså inget bikiniköp för mig så jag får väl leta upp en nudiststrand när vi väl kommer till Grekland.

Jag blev så sur över min icke-hittade bikini så jag sprang iväg och köpte ett par skor. Bruna jesustofflor fick det bli och nu är jag lycklig.  

Kommentarer
Postat av: alexandra

vill du hänga med över till sverige imorgon då? ska över med syrran och kika på hund, sen skulle de vell bli lite shopping=)

2009-05-15 @ 08:06:48
URL: http://alexandraidamaria.blogg.se/
Postat av: Marit

Naket är bra, får du ju en jämn bränna i alla fall

2009-05-16 @ 15:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0