Live from Vingåker


Nu har Alle, Emelie och jag tagit oss till Vingåker igen. Vi fick finåka Simons Corrado ner hit i fredags och det var fasen inte mycket plats i baksätet på den kan jag säga. I fredagskväll blev Alle och jag lämnade till vårt öde i Simons lägenhet för han skulle ta med sig Emelie och fiska och vi fick inte följa med. Men vi hade det mysigt på "balkongen" med sushi, några öl och en granne som spelade musik för oss.

Igår var det ful rulle hela dagen. Vi sov rätt länge och sen fick vi kasta oss in i duschen i tur och ordning medan Simon åkte iväg och repade med bandet. Sen drog vi hem till Simons päron och käkade och sedan bar det av mot Norrköping där vi stannade resten av dagen/kvällen eftersom vi skulle kolla på Emergenzafestivalen. Killin Alan var såklart bäst (höhöhö) och stämningen var på topp!  Runt 12-tiden började vi dra oss hem mot V-åker och då var det sängen som gällde...

Nu sitter Simon, Emelie och jag och käkar frukost. Alle försvann någon gång inatt och jag måste nog också ut snart för jag misstänker att turturduvorna vill vara ifred. Hehe, måste bara hitta någon jag kan leka med också.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0