Heyhey


Mina päron har stuckit till Prag för att hämta hem en ny hund. Det räcker tydligen inte med de sex vi redan har. Jaja, det betyder iallafall att jag och Jacob är lämnade som hundvakter. Idag har jag roat mig med att äta, sitta vid datorn, läsa xit och äta lite till. Ungefär... Sen har jag ju varit till hästarna och lite sånt också. Nu sitter jag här och äter igen. Haha, surprise! De som känner mig vet att jag äter ganska mycket (förutom Marit då som anser att jag aldrig äter), men den senaste veckan har jag känt mig hungrigare än vanligt. Såhäääär intressant var det!

Nu ska jag kika på Lord of the flies som jag lyckats ladda ner och sen blir det nog sängen. Jag har ju för tusan min första arbetsdag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0