Q"W#ERTY(I=OÅ?



Idag har jag kört. Det gick bra, förutom att jag höll på köra ner en postlåda. Höhö, näe såå nära var det faktiskt inte.
Nu måste jag bara fixa passfoton och syntest och lämna in papper till der Polizei. Jaja, det ska jag väl hinna med någon dag.

Idag har jag även fått mig en flygtur... Och det var min snälla häst som bjöd på den minsann! haha, han rev av ett klassiskt bocksprång mitt i galoppen så jag tappade balansen. Sen drog han några bocksprång till och då flög jag som en liten vante. Hehe, det gjorde min dag, helt klart! Fan, vad jag garvade. Men sen ville jag gråta en skvätt när han skenade tillbaka till stallet. Och nu vill jag gråta några skvättar till för att det är ganska jobbigt att gå och ännu jobbigare att sitta. Äääeeh, men han är söt ändå!


Kommentarer
Postat av: emelie

GO MAMON GO MAMON!

2009-03-26 @ 20:02:34
Postat av: Lise

Haha, han visade upp några avancerade rodeomoves idag ;D FAN att ingen filmade!

2009-03-26 @ 20:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0