Jag lever (knappt)


Kryssningen i söndags var helt klart rolig. Kanske lite för rolig mot slutet. Jag hade inte särskilt stora problem med någonting förrän efter andra buffén. Då blev jag lite trött så mina snälla vänner dumpade mig i hytten så jag skulle få sova. Tyvärr var jag inte i det tillståndet att jag uppskattade deras hjälpsamhet, så när de hade gått bestämde jag mig för att rymma. Det failade ganska hårt tror jag för jag blev upphittad efter en stund iallafall.

Nu tänker jag vara nykter fram till midsommar för jag är trött på vilda fyllor. Om jag inte rasar ner för Linns trappa eller plockar blommor i rabatter eller sätter mig på eluttag och kortsluter en hel lägenhet eller ramlar över staket i mina klackar eller dricker absint med släkten så håller jag antagligen på säljer och köper en massa grejer när jag är berusad.

Jag säger samma sak som alla andra:
Hur kan det alltid bli så dramatiskt? jag fattar inte...

Men lite roligt är ju allting såhär i efterhand :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

man lär sig aldrig;P

2009-03-03 @ 12:21:18
URL: http://alexandraidamaria.blogg.se/
Postat av: Lise

Nej, verkligen inte :P

2009-03-03 @ 12:31:28
Postat av: Anonym

FULL Å GLA KEXCHOKLAD!

2009-03-03 @ 19:50:40
Postat av: emelie

de var från mej:P

2009-03-03 @ 19:51:11
Postat av: Nadja

Jag tycker synd om personalen på båtarna.... hahaha

2009-03-03 @ 19:57:23
URL: http://santonadja.blogspot.com/
Postat av: Lise

Emelie: OM jag var!



Nadja: Det gör jag också.. stackars människor som måste jobba där :P

2009-03-03 @ 22:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0