HEJ!

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Hela tio olidliga dagar sedan minsann! nu känner jag mig redo att ta tag i mitt bloggande igen så ni som saknat det kan ropa "WOHO" och ni som inte saknat det kan ju ropa någonting annat ni tycker passar bra.

Det har hänt en del grejer kan jag säga. Jag har bland annat skrivit en massa studentprov och de har verkligen inte gått särskilt bra, men som det ser ut nu borde jag vara godkänd i allting hittills och det duger för mig.

Jag har även börjat träffa herr Bengt med jämna mellanrum igen och om fyra körlektioner borde jag få skriva teorin och köra upp (hoppas jag), sen är det fritt fram för den som har lust att åka bil med mig.

En annan rolig grej som hänt är ju att Simon spenderade nio dagar här på kobben och han lär nog fortsätta att komma över på besök lite nu och då eftersom han haffat min Emelie. Eller om det var Emelie som haffade honom? jaja, det är hur bra som helst iallafall.


Här är den lyckliga familjen förra fredagen i mli's lägenhet.
Schnügga var vi!

Vi hängde på Archen också


OCH! min blogg har haft inbrott!!!! Men det verkar vara en ganska trevlig inbrottstjuv som hackat sig in på mitt konto så det är lugnt. Det här är det enda spåret han lämnade efter sig:



Sist men inte minst bjussar jag på Paolo!



Gött!

Kommentarer
Postat av: malin

wohoo jag vill åka med dig :D

2009-03-22 @ 08:21:09
URL: http://hjulstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skorna är faktiskt från skopunkten :D

2009-03-22 @ 08:25:39
URL: http://jennysynnove.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3<3<3<3

2009-03-22 @ 19:55:34
Postat av: Lise

Malin: Det ska du få! ;)



Jenny: Jasså :D snygga var de iallafall



Anonym: PUSS!

2009-03-22 @ 21:52:45
Postat av: emelie

det funkar aldrig när jah ska skriva dit mitt namn.. rackarns!

2009-03-22 @ 22:24:16
Postat av: Joanna

Jag har saknat ditt bloggande Lise, utsätt mig aldrig för det igen, trauman för livet! fyfy! hihi :D



Åh Paolo är bästbästbäst, himla bra Flis :)

2009-03-22 @ 23:16:56
Postat av: Lise

Emelie: saaamari!



Joanna: Sorry babe, jag försöka hålla dig uppdaterad så gott det går :P

Hehe, oh ja Paolo är hothothot!

2009-03-23 @ 12:16:32
Postat av: Frida

Ja fyfan ja :/ ska avboka Zanteresan imorgon oxå :S Men ja vafan, ingen dör ju!

2009-03-23 @ 15:25:40
Postat av: Frida

För att det är STUDENTresa, så jag tänker inte sitta där med resten av er som får studenten när jag själv inte får. Känns dumt! 600 euro i havet liksom.. Nä, det gör det inte!

2009-03-23 @ 17:15:34
Postat av: emelie

varför skulle inte du få studenten frida??

2009-03-24 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0