Zakynthos!

Det finns fuckloads med bilder från den här resan och en miljon grejer att berätta, men jag ska försöka dra allt i korthet.



Poolen, vårt älskade hak. Där hängde vi en del medan termometern visade 40 grader.

Markbalkong. Ni förstår inte hur bra det är när man kommer hem mitt i natten/på morgonen alltså!

Jag och Frida första dagen efter en timme i solen.

Hela gänget på "Garden of Eden". Trevligt ställe. God mat. Ägaren bjussade på en massa vin och shottar!

Sara, Josse, Dan och jag skuttade in på Tasos och tittade på grekdans och blev bjussade på Ouzo. Sedan inträffade "vinincidenten".... HAHA!

Rescue Club. Där jobbade Rob Shepherd från Sydney = Australian Shepherd!

Och HAMMOND HAMMOND!

Stranden var också ett favoritställe.

Hela gänget på Horizon andra kvällen. Där dansade servitörerna i eld och slog sönder tallrikar.

Rescue.

Gänget mötte Chris darling. Han skröt om sin Armani-tisha, sin LV-plånbok och sin BMW. Han blev ledsen om man kallade honom för Chris Brown och han ville lära sig många ord på svenska. Han var schysst.

Vi mötte Glen darling. Han var full, 2.04 lång, hade crazy eyes och diadem i håret. Han var en brittiskt fransman och var "just a bit random" som han själv uttryckte sig.

Vi var till en vattenpark och lekte. Det var inte helt fel.

Vi förfestade på Dans och Roberts balkong.

Vi gick runt och shoppade en hel del.

Vi hängde mycket på Mad Murphy's där Stu och brudarna jobbade. Skönaste stämningen någonsin och godaste ölen i världshistorien. Helt underbart ställe. Varje kväll gick Robert och Dan in och sa att de skulle ta det lugnt. Några timmar senare satt de och slog i bardisken tills det var dags att vingla hemåt.

Världens finaste stol och jag vill ha den såhäääääääääääääär mycket!

Sista kvällen käkade vi på Horizon eftersom det hade blivit de flestas favoritställe. Personalen bjussade på skumpa och det var fint.

Sen ut på stan och säga hejdå till alla vi hade träffat. Här är Tom som var inkastare på Mad Murphy's.

Ryan Gosling (som skådisen). Inkastare på Medousa. Tyckte det var skitkul när man sa "maybe baby" och "naughty naughty".

Marcus, inkastare på More. Vi var in dit en kväll, men efter det undvek vi stället. Deras drinkar är farliga.

James på Rescue. Han byggde säkerhetsräcken av sugrör åt dem som dansade på bardisken. Det var ju snällt.

Rob får avsluta hela grejen.

Jag gillade Zante. Massor! det finns hundra orsaker som gör att jag skulle flytta dit utan att tveka om jag fick chansen. Jag ska iallafall tillbaka.Snart hoppas jag. Vem är på?


Kommentarer
Postat av: Martin

"Just a bit random", ett motto alla bör leva efter!

2009-06-03 @ 16:06:27
Postat av: Lise

Haha, absolut!

2009-06-03 @ 16:22:36
Postat av: Sara

Åh vilke härliga bilder!:D haha More HADE farliga drinkar! Att flytta dit för mig kanske skulle vara lite drastiskt haha, men jag kommer mer än gärna med dig på semester dit! Det var ju du och jag som tog vara på nätterna och for ut och hade kul!:D

2009-06-04 @ 00:23:44
URL: http://raarasara.blogg.se/
Postat av: malin

jag är på!

2009-06-04 @ 08:31:13
URL: http://hjulstrom.blogg.se/
Postat av: Lise

Sara: Jojo, för fan! är det semester så är det ;D

Malin: Haha, då var det spikat då! :P

2009-06-04 @ 14:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0