Våra nya namn


På mitt jobb får man inte behålla sitt riktiga namn. Amanda till exempel har fått smeknamnet Veranda. Alla manliga kockar heter Hugo, förutom Janke då, som även kallas Bruno. Kjell kallas Kälke och de två finska tjejerna som städar och har hand om frukosten heter Mixie & Trixie (jag vet faktiskt inte vad de heter på riktigt). Det enda jag har hört att Jenni har blivit kallad hittills är "satan vilken häck". Julia fick bli Regnbågs-Ulla idag och sen har vi ju Nickelback också. Jag är tills vidare, fortfarande, Kiosk-Doris tills någon kommer på något bättre.

Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAH JAG DÖR XD

2009-06-25 @ 12:21:36
Postat av: Lise

Haha, fan att du inte kommer på countryn ;P

2009-06-25 @ 16:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0