Sommarlov på riktigt


Studentdagen/kvällen/natten/morgonen var rolig. Inte det roligaste dygnet jag varit med om (som så många dyrt och heligt lovade att det skulle bli), men helt klart roligt!  Studentkaffe (skumpa), middag, Archen, nattmat, champagnefrukost och frulle på Select. Allt tillsammans med en massa härliga människor som jag gillar. Runt halv 10 trillade jag, Alle och Jakob in i min brorsas lägenhet och däckade på olika ställen (Alle, jag har dina skor och din halsduk och Jakob, du glömde din slips). Efter några timmars sömn stack vi till Dinos med Emelie och Simon och käkade och sen bar det hemåt igen.


Nu ska det bli skönt med sommarlov måste jag säga. Jag ska främst få alla mina hästaffärer uppklarade, jobba så mycket jag bara kan, leka med min D90 som är på väg hem till mig och kanske slänga upp lite bilder från Greklandsresan här i bloggen.

Nu ut i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0