Världens finaste jacka del 2


Idag efter skolan skulle jag gå till Me and Pia (vilken är den enda åländska butiken som tar in Hunkydory, vad jag vet) för att se om de hade tagit in min jacka. Men tji fick jag eftersom de tydlligen inte ens har öppet på måndagar. FA-AAN!

Nehepp, men då tänkte jag att jag kunde traska över till min bror eftersom jag ändå var i närheten. När jag gick där på trottoaren och tänkte på min jacka körde det helt plötsligt upp en bil brevid mig och stannade. Jag gick fram till bilen, öppnade dörren och möttes av ett glatt leende som utbrast "HEEJ, vill du åka med mig någonstans?". Tja, vafan tänkte jag och hoppade in, "vart ska vi åka då?"



Vi hamnade sist och slutligen hos Malin. Inte så konstigt med tanke på att det var hon som körde.

Kommentarer
Postat av: malin

hahahah :D

2009-01-19 @ 17:48:10
URL: http://hjulstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0